Edubilim Forumları - www.edubilim.com
Duyurular: 2012-2013 Eğitim ve Öğretim Yılı....
 
*
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun. Temmuz 22, 2014, 04:23:16 ÖS


Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz


...::: EDuBiLiM :::...



  Sayfa: [1]  
  Bu Konuyu Gönder  
Gönderen Konu: 8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİ  (Okunma Sayısı 114092 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
axeleon
Administrator
Uzman Üye
*****
Üye No: 7
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğretim Görevlisi
Mesaj Sayısı: 4365
Nerden: Can-ı Merkez
Puan: +283/-12

WWW
Offline

« : Ağustos 10, 2009, 05:26:47 ÖS »



8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
www.edubilim.com
PROJE ÖDEVİ KONUSU:cisimler/Sizden düzgün geometrik cisimlerin(Prizmalar,piramitler, küre…) kapalı maketlerinin hazırlanması istenmektedir.

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:10,04,2007                                    ÖDEV SÜRESİ: 1 ay
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:

YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
   1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
   2)Düzgün prizma ve pramitlerin özelliklerini öğreniniz.
   3)Açık ve kapalı şekillerini çizip özelliklerini maddeler halinde yazınız
   4)Alan ve hacimlerinin nasıl bulunacağına dair formülleri yazıp örnekler çözünüz.
   5)Cisimlerin maketlerini aynı tabanlı prizma ve pramitlerin taban uzunlukları aynı olmak koşulu ile kartonla hazırlayınız.
   6)Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
   7)Proje konusunun,alınış ve teslim tarihinin,kaynakların,şahsi bilgilerin ve konuya uygun resimlerin bulunduğu bir kapak hazırlayınız.
   8)projenizi zamanında tamamlayınız.
   9)BAŞARILAR DİLİYORUM.



8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:

PROJE ÖDEVİ KONUSU:Eski Sayılar/Eski uygarlıkların kullandıkları sayı ve sistemlerin araştırılması istenmektedir.

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:  10,04,2007                            ÖDEV SÜRESİ: 1 ay
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:

YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
1.   Çalışma taslağı oluşturunuz.
2.   Sayılar bulunmadan önce çoklukların nasıl belirtildiğini araştırınız.
3.   Sayıların gelişim basamaklarını yazınız
4.   Eskiden kullanılan sayı sistemlerini araştırınız.
5.   Bunları rapor haline getiriniz.İlginç resimler bulabilirseniz ekleyebilirsiniz.
6.   Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
7.   Benze şekilde bir sayı sistemi kurunuz ve örnekler vererek izah ediniz.
8.   BAŞARILAR DİLİYORUM.




8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ

ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:

PROJE ÖDEVİ KONUSU:
Amiral battı/Amiral battı oyununun koordinat sistemi ile ilişkisinin sınıf içerisinde sunumu

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 10,04,2007                                              ÖDEV SÜRESİ: 1 ay
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:

YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
          1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
         2)Amiral battı oyununu öğreniniz
         3)Büyük bir kartona oyuna uygun çizimleri yapınız.
         4)Oyunun nasıl oynandığını ve bu oyunun koordinat sistemi ile ilişkisini sunum şeklinde anlatınız
         5)projenizi zamanında tamamlayınız.
         6)BAŞARILAR DİLİYORUM.






8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ

ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:

PROJE ÖDEVİ KONUSU:
Matematik ve Eviniz/Evdeki düzgün geometrik eşyaların boyutlarının ve hacimlerinin hesaplanması.Bunların ölçek kullanılarak çizilmesi

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ: 10,04,2007                                           ÖDEV SÜRESİ: 1 ay
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:

YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
      1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
     2)Prizmaların özelliklerini ve hacimlerinin bulunuşunu öğreniniz
     3)Evdeki düzgün geometrik eşyaları ölçek kullanarak çizip hangi cisme benzediklerini belirtiniz.
     4)Bu cisimlerin hacmini bulunuz
     5)Evinizdeki odaların 3 boyutlu şeklini çizip hacimlerini hesaplayınız
     6)Eşyaların hacimlerini eşyanın bulunduğu odanın hacmine oranlayıp odanın tamamı bu eşya ile doldurulmak istenseydi kaç tane eşya gerekirdi.
      7)Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
     8)Proje konusunun,alınış ve teslim tarihinin,kaynakların,şahsi bilgilerin ve konuya uygun resimlerin bulunduğu bir kapak hazırlayınız.
      9)projenizi zamanında tamamlayınız.
     10)BAŞARILAR DİLİYORUM.




8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ

ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:

PROJE ÖDEVİ KONUSU:MATEMATİK GAZETESİ


ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:10,04,2007                                         ÖDEV SÜRESİ: 1 ay
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:

  Bu projede sizden istenen matematik ile ilgili ilginç soruların,matematik ile ilgili karikatürlerin,matematik bulmacasının,zeka bulmacasının,ünlü bir matematikçinin hayatının,matematik tarihinin … gibi konuların bulunduğu bir gazete tasarlamanız istenmektedir.

YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
      1)Yapacağınız çalışmanın zaman ve iş takvimini yapınız ve bu takvime uygun çalışmalarınızı tamamlayınız..
     2)Gazete ders defteri ebatındaki açık renkli(beyaz hariç) kartonlara yapıştırılacaktır.Sonra da yan tarafından tutturulacaktır(spiral olabilir).
     3)Gazeteyi oluştururken nasıl bir çalışma sergilediğini sayfa sayfa sunum şeklinde sınıfa anlatacaksın.
     4)BAŞARILAR DİLİYORUM.





                                                 8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           : Eşkenar üçgenin yükseklik,çevre ve alan formülleri ile ilgili tablo
Süresi                       :

Ödevin Veriliş Tarihi:
Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
       1.     Eşkenar üçgenin özelliklerini iyi araştırmalı ve öğrenmelisin.
              2.     Eşkenar üçgenin bir kenarı ile yükseklik,çevre,alan arasındaki ilişkilerini ıspat ederek bulduğun formülleri tablo şeklinde yazmalısın.Tablo açık renkli 40*30 ebatında kartona yapılacaktır.Tablonun yanında eşkenar üçgenin de şekli çizilecektir.
        3.     Bir kenarı ,alanı,yüksekliği ve çevresinden birinin verilmesiyle diğerlerinin bulunabileceğini gösteren en az 20 soru çözmelisin.
              4      BAŞARILAR DİLİYORUM.

               












8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ

Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :

Ödev Konusu           : Pisagor Ve öklit bağıntısı hakkında tablo ve sunum


Süresi                       : 1 ay
Ödevin Veriliş Tarihi: 10,04,2007                                          Ödevin Teslim Ediliş Tarihi:


           Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
1.   Pisagor ve öklit kelimelerinin nereden geldiğini araştırınız.
2.   Dik üçgendeki pisagor ve öklit bağıntılarına nasıl ulaşıldığını ıspatlayınız.
3.   Bu bağıntıların başlıklarıyla bulunduğu 40*30 cm ebatında açık renkli kartona çizilmiş bir tablo oluşturunuz.
4.   Bu tablo yanlarında pisagor ve öklit bağıntılarını gösteren şekiller de bulunmalı.
5.   Bu bağıntıların kullanıldığı 10 örnek çözünüz.
6.   BAŞARILAR DİLİYORUM














8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ

Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :

Ödev Konusu           :Benzerlik kuralları.Thales kimdir?Thales teoremlerinin uygulanması.


Süresi                       : 1 ay   
Ödevin Veriliş Tarihi: 10,04,2007                                           Ödevin Teslim Ediliş Tarihi:
   
           Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
1.   Benzerliğin ne manaya geldiğini açıklamalısın.
2.   Üçgenlerde benzerlik kurallarını maddeler halinde yazıp her birine en az 5 er örnek vermelisin.
3.   Thales in hayatını araştırmalı ve benzerlikle ilgili teoremlerini ıspatlamalısın.
4.   Benzerlik kurallarının günlük hayatta işimizi nasıl kolaylaştırdığını gösteren bilgiler vermeli ve bu konuda problemler çözmelşin.
5.   Bütün bunları rapor şeklinde yazıp,sınıfta sunmalısın.
6.   BAŞARILAR DİLİYORUM
   

8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE GÖREVİ

ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI   :
SINIFI         :
PROJE ÖDEVİ KONUSU:Tarih Şeridi/Matematik tarih şeridinin hazırlanması


ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ   : …./…./200…                                       
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ   : …./…./200…                                 

YÖNERGE:   Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
  1)   Çalışma taslağı oluşturunuz.
  2)   Tarihte matematikle ilgili en önemli buluşları araştırınız.
  3)   Bütün bu buluşları uygun küçük resimlerle destekleyiniz.
  4)   Bütün bu bilgileri kronolojik sıraya göre şerit üzerine yerleştiriniz.
  5)   4. ve 5. sınıflarda bulunan tarih şeridinden faydalanabilirsiniz.
  6)   Şerit üzerindeki yazının okunaklı ve kalın yazılmasına dikkat ediniz.
  7)   Sınıfımızda asılabilecek şekilde şerit hazırlayabilirsiniz.
  Cool   Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
  9)   Proje konusunun, ve konuya uygun resimlerin bulunduğu bir kapak hazırlayınız.
  10) projenizi zamanında tamamlayınız.
  11) BAŞARILAR DİLİYORUM.



























İÇERİK   SÜRE   BEKLENEN BECERİLER   ARAÇ VE GEREÇ   DEĞERLENDİRME
Harfli ifadeler
Yüzey ölçüleri
Alan - Hacim    4 AY   Araştırma
Bilgi teknolojisini kullanma
İletişim, karar verme ve girişimcilik   Çizim araç – gereçleri
Makas – Karton (tahta blok)
Cetvel   Proje değerlendirme formu
Bu projede sizden beklenenler;
1.   Bazı düzlemsel şekillerin çevrelerini ve alanlarını harfli olarak ifade etmeniz,
2.   Harfli ifadelerdeki benzer terimleri tanımlamanız,
3.   Aynı harfli (benzer) terimlerde 4 işlem yapabilmeniz,
4.   Dik prizmaların alan ve hacimlerini hesaplayabilmeniz beklenmektedir.


PROJE ADI:   HARFLİKENT
Sevgili öğrenciler;
Bir maket şehir hazırlayınız. Evlerin 1, 2 ve 3 katlı olması; her çeşit evden en az 4 farklı renkte ev olması tek kuralımız.
Bu projeyi gerçekleştirirken, aşağıdaki aşamalar size yol gösterici olacak ve işinizi kolaylaştıracaktır.

Hazırlık:
1.   Çevrenizdeki evleri inceleyiniz. Nasıl bir şehir çizeceğinizi belirleyiniz.
2.   Aynı cins evler için aynı ebatta tahta bloklar kullanabilirsiniz ( tek katlılar için ayrı, iki katlılar ayrı ve üç katlılar için ayrı yükseklikler kullanınız). Yada aynı cins evleri kartondan yapınız.
3.   En az 4 farklı renkte tek katlı ev; 4 farklı renkte 2 katlı ev; 4 farklı renkte 3 katlı ev olmalı. (Şehir toplam 4 renkten oluşacak).
4.   Her evin kenar uzunluklarını ölçülü yapınız. (İşlemlerde kolaylık sağlaması için blokları kare prizma ve kenar uzunluklarını tam sayılı bir ifade seçebilirsiniz).
5.   Projenizi size verilen sürede tamamlayabilmeniz için zaman ve çalışma takvimi yapınız ve bu takvime uyunuz.

Uygulama:
1.   Aynı renkteki evleri aynı harf; farklı renkteki evleri farklı harflerle isimlendiriniz. (İsimlendirirken büyük harfler kullanınız).
2.   Bütün evlerin birbirine olan uzaklıklarını ölçüp, evlerin isimlerini kullanarak ifade ediniz. Ve tablo olarak düzenleyiniz.
3.   Her evin kenarlarını küçük harflerle isimlendiriniz. (Aynı ebattaki evler için eş uzunlukları ortak adlandırınız).
4.   Her evin taban alanını ve hacmini önce harflerle ifade ediniz, sonra harflerin karşılığı olan uznlukları yazarak bulunuz.
5.   Aynı renkteki evlerin alanlar ve hacimler toplamını önce harflerle, sonra sayısal değerlerle ifade ediniz.
6.   Evleri tek katlı, iki katlı,.. şeklinde gruplandırarak alanlar ve hacimler toplamını önce harflerle, sonra sayısal değerlerle ifade ediniz.
7.   Her evde (her katta) 4 kişilik bir ailenin kaldığını varsayarak; hangi renkte yaşayan insanların daha fazla olduğunu gösteriniz. Verilerinizi daire grafiği ile ifade ediniz.
8.   Şehrin nüfusunu hesaplayınız.
9.   Şehirde evlerin dışında kalan zeminin alanını nasıl bulabileceğimizi ifade ediniz.

Sunum:
1.   Çalışmanızı raporlaştırınız. Yazarken bilgisayar kullanabilirsiniz. Raporunuzdaki kısımlardan faydalanarak sunum materyalinizi hazırlayınız.
2.   Okulunuzdaki teknoloji araç gereçlerinden nasıl faydalanabileceğinizi öğreniniz ve gerekirse sunum için kullanınız.
3.   Oluşturduğunuz tablo ve grafiklerle birlikte resimler de kullanabilirsiniz.
4.   Sunumunuzu size ayrılan sürede yapınız.








8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
PROJE ÖDEVİ KONUSU:cisimler/Sizden düzgün geometrik cisimlerin(Prizmalar,piramitler, küre…) kapalı maketlerinin hazırlanması istenmektedir.

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:                                        ÖDEV SÜRESİ:
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:
YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
   1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
   2)Düzgün prizma ve pramitlerin özelliklerini öğreniniz.
   3)Açık ve kapalı şekillerini çizip özelliklerini maddeler halinde yazınız
   4)Alan ve hacimlerinin nasıl bulunacağına dair formülleri yazıp örnekler çözünüz.
   5)Cisimlerin maketlerini aynı tabanlı prizma ve pramitlerin taban uzunlukları aynı olmak koşulu ile kartonla hazırlayınız.
   6)Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
   7)Proje konusunun,alınış ve teslim tarihinin,kaynakların,şahsi bilgilerin ve konuya uygun resimlerin bulunduğu bir kapak hazırlayınız.
   8)projenizi zamanında tamamlayınız.
   9)BAŞARILAR DİLİYORUM.




8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
PROJE ÖDEVİ KONUSU:Eski Sayılar/Eski uygarlıkların kullandıkları sayı ve sistemlerin araştırılması istenmektedir.

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:                                        ÖDEV SÜRESİ:
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:
YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
      1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
      2)Sayılar bulunmadan önce çoklukların nasıl belirtildiğini araştırınız.
      3)İlk kullanılan sayıyı belirtiniz.   
4)sayıların gelişim basamaklarını yazınız
5)Eskiden kullanılan sayı sistemlerini araştırınız.
6)Şimdiki kullandığımız 10’luk sayı sistemini araştırınız
7)Bunları rapor haline getiriniz.İlginç resimler bulabilirseniz ekleyebilirsiniz.
8)Sınıf ortamında sunum şeklinde çalışmalarınızı anlatınız.
9)Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
10)Proje konusunun,alınış ve teslim tarihinin,kaynakların,şahsi bilgilerin ve konuya uygun resimlerin bulunduğu bir kapak hazırlayınız.
      11)projenizi zamanında tamamlayınız.
     12)BAŞARILAR DİLİYORUM.



8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
PROJE ÖDEVİ KONUSU:Amiral battı/Amiral battı oyununun koordinat sistemi ile ilişkisinin sınıf içerisinde sunumu

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:                                                   ÖDEV SÜRESİ:
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:
YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
          1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
         2)Amiral battı oyununu öğreniniz
         3)Büyük bir kartona oyuna uygun çizimleri yapınız.
         4)Oyunun nasıl oynandığını ve bu oyunun koordinat sistemi ile ilişkisini sunum şeklinde anlatınız
         5)projenizi zamanında tamamlayınız.
         6)BAŞARILAR DİLİYORUM.







8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
PROJE ÖDEVİ KONUSU:Trigonometri Cetveli/Trigonometrik oranların tarihinin araştırılması.Bu oranların bulunuşunun izah edilmesi.Trigonometrik oranlar cetvelinden hangi alanlarda yararlanılacağının tespiti

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:                                          ÖDEV SÜRESİ:
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:
YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
      1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
     2)trigonometrik oranların(sinüs,cosinüs,tanjant,cotanjant) ne zaman bulunduğunu araştırın.
      3)Bu oranların ne manaya geldiğini şekil çizerek gösterin.
      4)Trigonometri cetvelini çizin ve değerlerin artış azalış durumlarını inceleyin.
      5)Trigonometri cetvelinden yararlanarak bir tepenin yerden yüksekliğini,bir direğin yerden yüksekliğini nasıl buluruz.araştırınız
      6)Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
     7)Proje konusunun,alınış ve teslim tarihinin,kaynakların,şahsi bilgilerin ve konuya uygun resimlerin bulunduğu bir kapak hazırlayınız.
      8)projenizi zamanında tamamlayınız.
     9)BAŞARILAR DİLİYORUM.


8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
PROJE ÖDEVİ KONUSU:Matematik ve Eviniz/Evdeki düzgün geometrik eşyaların boyutlarının ve hacimlerinin hesaplanması.Bunların ölçek kullanılarak çizilmesi

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:                                                    ÖDEV SÜRESİ:
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:
YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
      1)Çalışma taslağı oluşturunuz.
     2)Prizmaların özelliklerini ve hacimlerinin bulunuşunu öğreniniz
     3)Evdeki düzgün geometrik eşyaları ölçek kullanarak çizip hangi cisme benzediklerini belirtiniz.
     4)Bu cisimlerin hacmini bulunuz
     5)Evinizdeki odaların 3 boyutlu şeklini çizip hacimlerini hesaplayınız
     6)Eşyaların hacimlerini eşyanın bulunduğu odanın hacmine oranlayıp odanın tamamı bu eşya ile doldurulmak istenseydi kaç tane eşya gerekirdi.
      7)Çalışmalarınızda yaralandığınız kaynakları mutlaka belirtiniz.
     8)Proje konusunun,alınış ve teslim tarihinin,kaynakların,şahsi bilgilerin ve konuya uygun resimlerin bulunduğu bir kapak hazırlayınız.
      9)projenizi zamanında tamamlayınız.
     10)BAŞARILAR DİLİYORUM.

8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
PROJE ÖDEVİ KONUSU:ALAN/Evimize halı fleks döşüyoruz

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:                                                                ÖDEV SÜRESİ:
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:
    Sevgili öğrenciler bu projede sizden alan ölçüleriyle ve bunların günlük hayatımızdaki kullanımlarıyla ilgili bir çalışma yapmanız isteniyor.Evimizdeki tüm odaların ve koridorların(banyo.tuvalet hariç) halı fleks ile döşenmesi isteniyor.Acaba bunun için kaç metre kare halıya ihtiyacınız var
YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
      1)Yapacağınız çalışmanın zaman ve iş takvimini yapınız ve bu takvime uygun çalışmalarınızı tamamlayınız..
      2)Krokinin ne anlama geldiğini araştırıp daha sonra evinizin krokisini çiziniz.
      3)Kroki üzerinde odaların gerçek uzunluklarını belirtiniz.
      4)Her oda için ayrı ayrı kaç metre kare halı gerektiğini tespit ediniz.
      5)Gerekli olan halı fleks lerin maliyetini çıkarıp bunu 5 taksitle ödeyeceğiniz bir ödeme planı yapınız.
      6)İnce çubuklar,yapıştırıcı ve mukavva karton kullanarak evinizin oturma planının maketini yapınız.Kapı ve odaları farklı renkte çubukla belirtiniz
     7)Odaların içerisini istediğiniz renkte boyayabilirsiniz.
     8)Yaptığınız çalışmayı rapor şeklinde belirtilen sürede öğretmeninize teslim edip,yaptığınız çalışmaları maket eşliğinde arkadaşlarınıza sunum şeklinde anlatınız.
     9)Öğretmeninizden kafanıza takılan konularda yardım alabilirsiniz.
     10)BAŞARILAR DİLİYORUM.

8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVİ
ÖDEV ALAN ÖĞRENCİ(LER)İN ADI-SOYADI:
SINIFI:
PROJE ÖDEVİ KONUSU:MATEMATİK GAZETESİ

ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ:                                                ÖDEV SÜRESİ:
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ:
  Bu projede sizden istenen matematik ile ilgili ilginç soruların,matematik ile ilgili karikatürlerin,matematik bulmacasının,zeka bulmacasının,ünlü bir matematikçinin hayatının,matematik tarihinin … gibi konuların bulunduğu bir gazete tasarlamanız istenmektedir.
YÖNERGE:Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
      1)Yapacağınız çalışmanın zaman ve iş takvimini yapınız ve bu takvime uygun çalışmalarınızı tamamlayınız..
     2)Gazete ders defteri ebatındaki açık renkli(beyaz hariç) kartonlara yapıştırılacaktır.Sonra da yan tarafından tutturulacaktır(sprial olabilir).
     3)Gazeteyi oluştururken nasıl bi çalışma sergilediğini sayfa sayfa sunum şeklinde sınıfa anlatacaksın.
     4)BAŞARILAR DİLİYORUM.








8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           :Kareköklü Sayılar

Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:
         Bu performans ödevinde sizden Kareköklü Sayılarla işlem yeteneğini geliştirmek  maksatlı soru çözümleri istenmektedir.
Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
             1)Kareköklü sayılarla yapılan işlemleri tekrar etmelisin
        2)Kuralları öğrendikten sonra gerektiğinde çözümlerine bakarak bol alıştırma yapmalısın
              3)Verilen soruların çözümlerini ayrıntılı bir şekilde çözüp rapor halinde verilen sürede bitirmelisin.
              4)BAŞARILAR DİLİYORUM.
               







8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           :HARFLİ İFADELER

Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:
         Bu performans ödevinde sizden Harfli ifadelerle işlem yeteneğini geliştirmek  maksatlı soru çözümleri istenmektedir.
Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
             1)Harfli ifade ne demektir.Terim benzer terim nedir araştırmalısın.
        2)Kuralları öğrendikten sonra gerektiğinde çözümlerine bakarak bol alıştırma yapmalısın
              3)Verilen soruların çözümlerini ayrıntılı bir şekilde çözüp rapor halinde verilen sürede bitirmelisin.
              4)BAŞARILAR DİLİYORUM.
               







               8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           :Rasyonel Sayılarda Sıralama
Süresi                       :

Ödevin Veriliş Tarihi:
           Bu performans ödevinde sizden Rasyonel sayılarda sıralama yapılırken dikkat edilecek kuralları öğrenmeniz ve ilgili soru çözme yeteneğinizin gelişmesi beklenmek tedir.
Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
             1)Rasyonel sayılarla ilgili genel tanımlama yapınız
        2)Pozitif rasyonel sayıların sıralanmasındaki kuralları yazıp örnekler yapınız
              3)Negatif rasyonel sayıların sıralanmasındaki kuralları yazıp örnekler yapınız             
              4)Sıralama ile ilgili en az 15 tane soru çözümü yapmalısın
              5)BAŞARILAR DİLİYORUM.
               








8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           : Özdeşlik kavramı hakkında açıklama ve örneklerin verilemesi. Önemli özdeşliklerin araştırılması ve bu özdeşliklerin bulunduğu bir tablonun hazırlanıp sınıfa sunulması. 
Süresi                       :

Ödevin Veriliş Tarihi:
           Bu performans ödevinde sizden Rasyonel sayılarda sıralama yapılırken dikkat edilecek kuralları öğrenmeniz ve ilgili soru çözme yeteneğinizin gelişmesi beklenmek tedir.
Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
1.   Özdeşlik konusunu açıklayınız
2.   Bir ifadenin özdeşlik olup olmadığına dair örnekler veriniz.
3.   Önemli özdeşlikleri sırasıyla yazıp bunların günlük hayatta kullanımı ile ilgili örnekler yapınız.
4.   Önemli özdeşlikleri 40*30 cm ebatındaki bir kartona kalın harflerle tablo şeklinde çiziniz.Bu tablo eşliğinde sınıfa sunum yapınız.
5.   BAŞARILAR DİLİYORUM
             .
   






8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           : Çarpanlara ayırma yöntem ve tekniklerin araştırılması örneklerle sunumunun yapılması. Verilen ifadelerin  en sade hale getirilmesi ile ilgili sorular ve çözümleri nin sınıfa sunulması
Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:
           Bu performans ödevinde sizden Çarpanlara ayırma yöntemlerini araştırmanız ve bilgileri nizi kuvvetlendirmeniz,kuralları öğrenmeniz ve ilgili soru çözme yeteneğinizin gelişmesi beklen mektedir.
Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
1.   Çarpanlara ayırmanın ne demek olduğunu izah etmelisiniz.
2.   Çarpanlara ayırma yöntemlerini ayrıntılı şekilde izah edip en az 10 ar tane örnekler çözmelisiniz.
3.   Verilen ifadeyi en sade hale getirme ile ilgili en az 10 soru çözmelisin.
4.   BAŞARILAR DİLİYORUM
             
         




                                                 8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           : Eşkenar üçgenin yükseklik,çevre ve alan formülleri ile ilgili tablo
Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:
Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
       1.     Eşkenar üçgenin özelliklerini iyi araştırmalı ve öğrenmelisin.
              2.     Eşkenar üçgenin bir kenarı ile yükseklik,çevre,alan arasındaki ilişkilerini ıspat ederek bulduğun formülleri tablo şeklinde yazmalısın.Tablo açık renkli 40*30 ebatında kartona yapılacaktır.Tablonun yanında eşkenar üçgenin de şekli çizilecektir.
        3.     Bir kenarı ,alanı,yüksekliği ve çevresinden birinin verilmesiyle diğerlerinin bulunabileceğini gösteren en az 20 soru çözmelisin.
              4      BAŞARILAR DİLİYORUM.

               






8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           : Pisagor Ve öklit bağıntısı hakkında tablo ve sunum
Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:

           Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
7.   Pisagor ve öklit kelimelerinin nereden geldiğini araştırınız.
8.   Dik üçgendeki pisagor ve öklit bağıntılarına nasıl ulaşıldığını ıspatlayınız.
9.   Bu bağıntıların başlıklarıyla bulunduğu 40*30 cm ebatında açık renkli kartona çizilmiş bir tablo oluşturunuz.
10.   Bu tablo yanlarında pisagor ve öklit bağıntılarını gösteren şekiller de bulunmalı.
11.   Bu bağıntıların kullanıldığı 10 örnek çözünüz.
12.   BAŞARILAR DİLİYORUM







8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           :1. dereceden bir bilinmeyenli denklemlerle problem çözümleri/Sizden 1. dereceden bir bilinmeyenli denklemlerle çözülebilen kesir,hareket,sayı ve orantı problemlerin den 10 ar tane çözmeniz istenmektedir.
Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:
YÖNERGE   : Performans ödevinizi gerçekleştirirken aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.
1.   Öncelikle 1. dereceden bir bilinmeyenli denklemlerin çözümünü iyi bir şekilde yapabilmeniz gerekli.
2.   Problem çözerken uyulacak basamakları bilmelisiniz.
3.   Problemin çözümüne katkı sağlayacak şekiller çizmelisiniz.
4.   Yardımcı kaynaklardan ve öğretmeninizden yararlanabilirsiniz.
5.   BAŞARILAR DİLİYORUM.









8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           :Benzerlik kuralları.Thales kimdir?Thales teoremlerinin uygulanması.
Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:

           Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
7.   Benzerliğin ne manaya geldiğini açıklamalısın.
8.   Üçgenlerde benzerlik kurallarını maddeler halinde yazıp her birine en az 5 er örnek vermelisin.
9.   Thales in hayatını araştırmalı ve benzerlikle ilgili teoremlerini ıspatlamalısın.
10.   Benzerlik kurallarının günlük hayatta işimizi nasıl kolaylaştırdığını gösteren bilgiler vermeli ve bu konuda problemler çözmelşsşn.
11.   Bütün bunları rapor şeklinde yazıp,sınıfta sunmalısın.
12.   BAŞARILAR DİLİYORUM
   








8.SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ
Adı-Soyadı               :
Sınıfı                        :
Ödev Konusu           : Devirli ondalık açılım ve irrasyonel sayılar  hakkında sunum
Süresi                       :
Ödevin Veriliş Tarihi:
           Yönerge: Aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
   1.   Ondalık açılım hakkında bilgi vermelisin.
2.   Devirli ondalık açılımlar hakkında bilgi verip örnek yapmalısın
         3.    Ondalık açılımlar ile irrasyonel sayılar arasındaki bağlantıyı vurgulamalı ve irrasyonel sayılara örnekler vermelisin
          4.   5   sayısının ne manaya geldiğini açıklamalı ve değerinin yaklaşık ne olduğunu bulmalısın.Bunları sunum şeklinde anlatmalısın.
          5.    BAŞARILAR DİLİYORUM.
               




Performans Ödevi  Konuları



1.   Matematikçilerin Öyküsü
•   Tarihteki önemli matematikçiler ve matematiğe katkıları
•   Yunan ,Mısır,Çin ,Maya ve Türk Matematikçiler
•    Kadın matematikçilerin tarihçesi





2.   Üç Boyutlu Cisim Oluşturma
•   Katı cisimler hakkında genel bilgiler
•   Alan,hacim ve özellikleri
•   Yatay,dikey ve köşegenlerden geçen düzlemle arakesitleri
•   Prizmalarla oyuncak yapma





3.    Takvim
•   Kullanılmakta olan takvimin genel özellikleri
•   Eski takvimlerin kimler tarafından ve nasıl kullanıldığı hakkında bilgi
•   Takvim çeşitleri
•   Takvim oluşturma
•   Takvimlerle ilgili poster çalışması





4.      Sayısının Keşfi
•     sayısının tarihçesi
•     sayısı doğada nerelerde var?






5.     Analitik Geometri
•   Analitik geometri üzerine ilk çalışmaları kimler yapmıştır?
•   Analitik düzlem ve doğru denklemleri hakkında bilgi
•   Doğru grafikleri ve uygulama alanları







                                              8.SINIF MATEMATİK DERSİ
                                                   PERFORMANS ÖDEVİ


1)   Reel sayılar,üslü sayılar,kareköklü sayılar,özdeşlik ve denklemler konularınyla ilgili hrebirinden ayrı ayrı olmak üzere 10’ar tane soru hazırlanması ve bu soruların çözümlerinin yapılması
2)   Soruları öğrenciler hazırlayacaktır.
3)   Sorular çeşitli kitaplardan yada defterden yazılmayacaktır.Fakat yol gösterici olarak yardım alınabilir.
4)   Sorular zorluk kolaylık bakımından çeşitli olmalıdır.
5)   Ödev 22 ARALIK 2006 tarihinde teslim edilecektir.







Bu performans ödevinde sizden beklenenler;
5.   Reel sayılar kümesini tanımanız ve tanımlamanız,
6.   4 işlem hesaplarına reel sayılar kümesini de katarak genişlik kazandırmanız,
7.   OKS sınavı ile reel sayılar ünitesini ilişkilendirip yorumlamanız, yorumlarınızı tablo ve grafiklerle ifade etmeniz,
8.   Çıkmış ve çıkabilecek nitelikteki soruları çözebilecek düzeyde işlem becerisi kazanmanız beklenmektedir.
REEL OKS

Sevgili öğrenciler;
Son 3 yıl içinde yapılan OKS sınavlarında Gerçek (Reel) Sayılar konusu ile ilgili soru ve problemleri bulunuz.





1.   Renk kümesi cama oluşturulacak
2.   Dört işlem panolaştırılacak
3.   Paskal üçgeni ( alt küme ) kavramıyla panolaştırılacak.
4.   Atatürk’ün matematikle ilgili veciz sözleri ,Atatürk'ün resmi boyunda bir
         çerçeveye yazılıp tahta hizasına asılması
5.   EBOB ile EKOK un örneklerle tablolaştırılması
6.   Dört işlemde tanımsız ifadelerin kartonda gösterimi
7.   Rasyonel sayılarda dört işlemin şekillerle  ifadesi
8.   Devirli ve devirsiz ondalıklı sayıların rasyonel gösteriminin kartona
         örneklendirilmesi
9.   Ölçü birimlerinin aktif metotla grup,grup sınıfa anlatımı
10.   Şemalarla oran orantının gösterimi
11.   Rasyonel sayılarda dört işlemin şekillerle ifade edilmesi
12.   Simetrik resim ve fotoğraf getirmek
13.   Grafiklerin kartona çizimi
14.   Atatürk 'ün geometri kitabının tanıtımı ve özeti
15.   Çokgenlerin kartondan şekillerle yapımı
16.   Katı cisimlerin açılımının kartonla yapılması
17.   İstatistik konusunda bilgisayarın kullanımı
18.   Modüler aritmetikte bazı özeliklerin panoya asılması
19.   Bilgisayar kullanarak temel çizimleri yapma
20.   Özdeşliklerin tablolaştırılması
21.   Köklü ifadelerin gösteriminin tabloda gösterilmesi
22.   Kök bulma formülünün kartona yazdırılması
23.   Üslü ifadelerin gösteriminin tabloda gösterilmesi
24.   Dik üçgende trigonometrik bağıntıların tablolaştırılması
25.   Özel açıların tablosunun yapılması
26.   4 kişinin ( farklı renkte ) 24 farklı resim çektirmesi.
27.   Özdeşliklerin kartona yaptırılıp guaj boya ile boyatılması
28.   Mutlak değerin özeliklerinin çıkarılması ve kartona yazılması
. sınıflar
1) Birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler ve problemler ile ilgili geçmiş yıllarda çıkan OKS sınav sorularını araştırarak 10 tanesinin çözümünü yapınız.
2) Bir mağazaya giderek; mont , kazak , pantolon ve bir ayakkabıcıya giderek ;  bot ve ayakkabı fiyatlarını öğreniniz.Bu ürünlerin her birinin %20 iskontolu ve %15 zamlı  fiyatlarını hesaplayınız.Her iki durumda bunların hepsini alan bir kişinin kaç Y.T.L. ödemesi gerektiğini hesaplayınız.
3) Dörtgenler ve elemanları arasındaki ilişkileri şekil çizerek anlatınız. Konu ile ilgili geçmiş yıllarda çıkan soruları araştırarak 5 tanesinin çözümünü yapınız.
4) Kırmızı ve beyaz fon kartonu kullanarak; genişliği 48 cm. olan ölçeğine uygun bir Türk Bayrağı hazırlayınız.
5) Bir dersten tüm sınıfın aldığı notları öğrenerek; not dağılımını, çizgi, sütun ve daire grafikleri ile gösteriniz.

1)   Günlük hayatta yanlış kullanılan matematiksel kavramlar ile ilgili araştırma yapılması ve bunların nasıl düzeltilebileceği ile ilgili bir proje hazırlanması ve tanıtımı.
2)   Şifreleme bilimi hakkında araştırma yapılması, yeni bir örnek şifre bulunması ve bu keşfedilen şifrenin uygulamasının yapılması.
3)   Üçgenin iç açılarının toplamının 180 derece olduğunun farklı yollardan ispatlarının yapılması.
4)   Müzik ve matematiğin ilgisinin açıklanması, büyük bestecilerin çalışmalarındaki matematiğin araştırılması ve sunumu.
5)   Tarihten günümüze gelişen hesaplama aletleriyle ilgili bilgi toplanması ve yeni bir hesaplama aletinin projesinin yapılması ve tanıtımı.
6)   Tarihte Mayaların kullandığı matematiğin araştırılması ve günümüz matematiğiyle olan benzerlikleri ve farklılıklarının karşılaştırılması ve çıkarılan sonuçların bir kompozisyonda toplanması.
7)   Geçmişten günümüze kullanılmış ana matematiksel takvimlerin araştırılması ve yeni bir matematiksel takvim geliştirilmesi, bu takvimin tanıtımı.
Cool   Geçmişte ve günümüzde oynanan matematik oyunları ve bu oyunlarla ilgili bilgi ve doküman toplama ve yeni bir matematik oyununun yaratılması ve bu oyunun okula tanıtılması.
9)   Mozaikler ve mozaiklerin günlük hayatta kullanım alanları hakkında bilgi ve doküman toplanması ve en az 4 tane değişik mozaik oluşturulması, oluşturulan bu mozaiklerin nerede kullanılabileceğini gösteren görsel malzemeler hazırlanması.
10)   Basında matematik ve matematiğin kullanımı ile ilgili doküman toplanması ve açıklanması.
11)   Bilgisayar ortamında özellikle Powerpoint kullanarak aşağıda belirtilmiş konulardan birini seçerek örnek bir sunum hazırlanması
•   Problemler (sayı,yaş,hareket,işçi-havuz,karışım,...)
•   Koordinat düzlemi ve doğru grafikleri
•   Açılar
•   Dörtgenler
•   Çember, daire, silindir
12)   İTÜ Deneme Bilim Merkezi gezilerek oradaki çeşitli matematiksel ürünlerin incelenmesi, seçilecek her hangi iki oyun veya projenin üretimi ve sunumu
13)   Koordinat Düzlemi materyal üretimi, çeşitli soru örneklerinin bu düzende sunumu
14)   Matematiksel zeka oyunları (NIM, HANOI KULESI, ÇİN DAMASI, ... ) benzeri oyunların hakkında bilgi ve kazanma stratejilerinin geliştirilmesi, oyunda kullanılan materyallerin üretimi ve oyunun sunumu
15)   Sihirli kareler hakkında bilgi, yöntemleri ve çeşitlerinin hazırlanması, materyal üretimi ve çeşitli örnekler ile sunumu
16)   İstatistik uygulamasının yapıldığı araştırma (grafik, ortalama, analiz, mod, medyan)
17)   Öğrenciler ders öğretmenlerinin onayını almak koşuluyla; kendi seçecekleri ve 7. sınıf Matematik dersiyle ilişkilendirebilecekleri bir konuda da dönem ödevi hazırlayabilirler.

1) Bir Türkiye haritası çiziniz.Trabzon,Aydın,İstanbul ve Siirt illerinin koordinatlarını öğreniniz.Trabzon ve Aydın’dan geçen doğrunun denklemini , İstanbul ve Siirt’ten geçen doğrunun denklemini yazınız.Bu iki doğrunun kesim noktasını hesaplayarak hepsini çizdiğiniz Türkiye haritası üzerinde gösteriniz.(  (x,y)=(boylam,enlem)  )
2) Üçgenlerin benzerlik özeliklerini anlatınız. Okulumuzun yüksekliğini benzerlik kurarak hesaplayınız.
3) Sayısal Loto ve Şans Topu oyunlarında, büyük ikramiyeyi kesin olarak kazanmak için kaç kolon oynamak gerektiğini ve bu iş için kaç Y.T.L. harcanacağını hesaplayınız.
4) Dik prizma, piramit, koni ve küre modelleri hazırlayarak; bunlarla ilgili geçmiş yıllarda çıkan soruları araştırınız ve 20 tanesinin çözümünü yapınız.
5) Üç farklı bankaya giderek tüketici kredisi faiz oranlarını öğreniniz. 5 000 Y.T.L.’lık kredi alan bir kişinin, 6 aylık ve 1 yıllık ödemesi gereken toplam parayı her bankaya göre ayrı ayrı hesaplayınız.

1)   Türkiye ekonomisinin 2006 yılı durumu, enflasyondaki gelişmeler, tablo ve grafikle gösterilmesi, çeşitli yayınların takip edilerek incelenmesi ve yorumlanması.
2)   Altın oranın doğada, sanatta ve mimaride örneklerle araştırılması ve sunulması.
3)   Mozart’ın matematiği müzikte nasıl kullandığının araştırılması, örneklenmesi.
4)   Pisagor üçlülerinin incelenmesi, üçlüler arasındaki ilişkilerin ortaya çıkarılması.
5)   Pisagorun hayatı ve Pisagor bağıntısının bulunmasındaki evrelerin araştırılması. Pisagor teoreminin 3 ayrı ispatının maketlerle yapılması.
6)   Üç boyutlu koordinat düzleminde katı cisimlerin çizilmesi, yorumlanması.
7)   Paskal üçgeni ve fraktal ilişkisinin incelenmesi, sunumu.
Cool   Doğadaki fraktalların araştırılması, fotoğraflarından poster oluşturulup, sunulması.
9)   Eski Yunan’da Matematiğin gelişimi ve şu an ilköğretimde öğrenilen matematik konularıyla karşılaştırılması.
10)   Atatürk’ün bilime katkıları, yazdığı ‘Geometri’  kitabının ve Türkçe’ye kazandırdığı terimlerin incelenmesi.
11)   Matematik’te kullanılan genel problem çözme stratejilerinin incelenmesi, sınıfta sunularak paylaşılması. (Polya’nın ‘How to Solve’ adlı kitabının incelenmesi)
12)   Teknolojinin hızlı gelişimi sonucunda matematik dersinde öğrenilen konuların eleştirel olarak incelenmesi ve yorumları içeren bir makale yazılması.
13)   Bilgisayar ortamında özellikle Powerpoint kullanarak istenilen bir matematik dersi konusunun sunumu
14)   İTÜ Deneme Bilim Merkezi gezilerek oradaki çeşitli matematiksel ürünlerin incelenmesi, seçilecek her hangi iki oyun veya projenin üretimi ve sunumu
15)   Öğrencilerin matematiğe yaklaşımlarını araştıracak 20 soruluk anketin hazırlanıp okul öğrencilerine uygulanması-sonuçlarının değerlendirilmesi.
16)   Soma küpleri hakkında bilgi verilmesi ve uygulama yapılması.
17)   Abaküs tarihçesi, Soroban Japon Abaküsü ve uygulaması.
18)   Öğrenciler ders öğretmeninin onayını almak koşuluyla kendi seçecekleri bir konuda dönem ödevi hazırlayabilirler













































Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 53538
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: İzmir
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #1 : Şubat 12, 2010, 02:27:41 ÖS »

tablo ve grafikler konulu proje ödevi
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 76636
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: Trabzon
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #2 : Mayıs 13, 2010, 01:22:49 ÖS »

Evdeki düzgün geometrik eşyaların boyutlarının ve hacimlerinin hesaplanması 8. sınıf proje ödevi lazım.elinizde hazır varsa gönderirseniz memnun oluruz.
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 93624
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Diğer Meslek Dalları
Mesaj Sayısı: 4
Nerden: Kahramanmaraş
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #3 : Eylül 26, 2010, 02:39:09 ÖS »

konu ile ilgili ödev lazım
elinizde hazır varsa gönderirseniz memnun oluruz
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 93624
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Diğer Meslek Dalları
Mesaj Sayısı: 4
Nerden: Kahramanmaraş
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #4 : Eylül 26, 2010, 02:41:11 ÖS »

performans ödevlerine nasıl ulaşabilirim
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 93624
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Diğer Meslek Dalları
Mesaj Sayısı: 4
Nerden: Kahramanmaraş
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #5 : Eylül 26, 2010, 02:44:48 ÖS »

proje ödevlerini nasıl okuyabilirim
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 93624
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Diğer Meslek Dalları
Mesaj Sayısı: 4
Nerden: Kahramanmaraş
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #6 : Eylül 26, 2010, 02:46:32 ÖS »

projelerin olduğu dosyaları nasıl açabilirim
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 109692
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: İstanbul
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #7 : Aralık 15, 2010, 02:51:23 ÖS »

Wink
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 112193
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 2
Nerden: Balıkesir
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #8 : Aralık 24, 2010, 09:29:19 ÖS »

dosyaları nerede bulabilirim
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 112193
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 2
Nerden: Balıkesir
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #9 : Aralık 24, 2010, 09:37:13 ÖS »

Eski Sayılar/Eski uygarlıkların kullandıkları sayı ve sistemlerin araştırılması  bu odevle ilgili dosyayı nerede bulabilirim
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 142319
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: Trabzon
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #10 : Mayıs 11, 2011, 05:12:38 ÖS »

ya hocam tmm da ben bunları hep yaptımda bilgileri neren alıcamı bilmıom [ÖDEVİM] MATEMATİKLE İLGİLİ ÖNEMLİ BİLGİLERİ TOPLAYIP BİR MATEMATİK TAKVİMİ YAPMAK==Site Linq Atarsanız Sevinirim  Smiley yada eklerseniz  Huh? Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Logged
Etiket: 8.SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE  PERFORMANS ÖDEVLERİ 
  Sayfa: [1]  
  Bu Konuyu Gönder  
 
Gitmek istediğiniz yer:  


Tüm toplama bilgisayar fırsatları için tıklayın !


Yıllık Planlar 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
2009-2010 Yıllık Planlar 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
Zümre Toplantıları 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
Belirli Günler ve Haftalar Birleşmiş Milletler Günü Kızılay Haftası 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Dünya Tasarruf Günü
Yazılı Soruları
1. Yazılı Soruları

Edubilim olarak 2009-2010 Eğitim ve Öğretim Yılında da eğitimle ilgili , bilgi , belge ve dosyalarla tüm öğrenci ve öğretmenlerin yanındayız...
Tüm hakları sakllıdır. Edubilim 2007-2009. Bu sitede bulunan bilgi , belge ve dökümanların izin alınmadan veya kaynak gösterilmeden kullanılması yasaktır. İletişim Adresi: edubilim@gmail.com

Edubilim I Urllist I Etiketler I Rss I Google Etiketleri I Site Haritası I Site Map I Reklam
Edu Sohbet -Webmaster -Edubilim2 -Oyunpiyatforum-- Web Stats

MySQL ile Güçlendirildi PHP ile Güçlendirildi Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC

XHTML 1.0 Geçerli! CSS Geçerli!
Çok kısa bir süre sonra sitemize
yalnızca davetiye ile üye olunabilecek...
 Hem davetiye hakkı kazanmak için hem de sitemizdeki dosyaları indirebilmek için lütfen üye olun...
Üyelik tamamen ücretsizdir, üye olmak için tıklayın